Tylko krótkie
Każdy seans składać się będzie z dwóch projekcji krótkich form (w piątek i sobotę o godz. 18 i 20, a w niedzielę o godz. 16 i 18).
Pokazy podzielono na część reklamową i niekomercyjną. W tej pierwszej najciekawszy może okazać się zestaw "Amerykański film reklamowy 2005", w którym znalazły się spoty nakręcone przez wybitnych reżyserów, m.in. Martina Scorsese i Davida Finchera. Prace pochodzą ze stałych zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MoMA) w Nowym Jorku. Ponadto wyświetlonych zostanie 28 niekomercyjnych filmów krótkometrażowych z 11 krajów europejskich i USA, które walczyć będą o Nagrodę Publiczności.
Pokazy reklamówek i animacji odbywać się będą także w klubach Indeks, Remont, w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW i w Collegium Civitas.
HJK Szczegółowy program: www.fmk.art.pl