Klientów przybywa SKOK-owo
Tak dobre wyniki to zasługa m.in. reklamy, na którą kasy oszczędnościowo-kredytowe (SKOK) wydały w 2005 roku już ponad 13,3 mln zł, czyli więcej niż niektóre banki, np. PKO BP czy Pekao SA. - Kasy oferują bardzo dobrze dobrane produkty do potrzeb klientów. Mamy wysoko oprocentowane depozyty, nasza oferta jest przejrzysta - twierdzi Grzegorz Bierecki, prezes Kasy Krajowej nadzorującej działalność wszystkich SKOK w Polsce.
Potrzebne zmiany przepisówKasy są obecne w Polsce od początku lat 90. W tym czasie ich łączne aktywa wzrosły do ponad 5 mld zł. Członkowie zgromadzili oszczędności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta