Pachnidła na sprzedaż
Zieloną markizę z napisem Natura mieszkańcy ul. Senatorskiej w stolicy znają od początku ubiegłej dekady. Od 4 lat właścicielem sklepu jest Piotr Kowalewski. Z siecią o tej samej nazwie nie ma związku. Zresztą ta weszła na rynek później. - Nie są dla nas konkurencją. Inny towar, inny klient - uważa Piotr Kowalewski.
Lokalizacja niemal najlepsza z możliwych: 100 metrów do placu Teatralnego, kilkaset do Starego Miasta. Co prawda kilka banków, jakie tu były i przysparzały klientów, już się wyniosło, ale ciągle jest ZUS, a Senatorska ma zmienić się w deptak.
Nie na czasie?Co na półkach? Po pierwsze - wyroby naturalne, zgodnie z nazwą sklepu, np. amerykańskie preparaty na składnikach roślinnych, które cieszą się coraz większym uznaniem wśród klientów. Po drugie - to, co podpowiada klient: mydła, kremy, toniki, maseczki, dezodoranty na każdą kieszeń, tych firm, o które pytają klientki. Z samych kosmetyków nie dałoby się utrzymać, są więc też zioła, herbatki, wody mineralne i lecznicze, wyroby z wełny: koce, kołdry, prześcieradła, szlafroki, poduszki ortopedyczne, trochę zdrowej żywności. W sumie 1,8 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta