Darmowe skrzynki to dla firm za słaba oferta
Konta poczty elektronicznej - powszechnie wykorzystywane do komunikowania się, a przez wielu ludzi używane częściej niż telefony - oferuje wiele serwisów i firm internetowych. Mają je w ofercie portale, serwisy, np. Panorama Firm, nawet serwisy operatorów sieci komórkowych oraz tzw. Internet providers, czyli dostawcy usług internetowych. Ci ostatni - a działa ich na rynku kilkuset - koncentrują się na ofercie dla firm. Chociaż także duże portale: Onet.pl, Interia.pl czy Wirtualna Polska mają ofertę płatnych skrzynek pocztowych dla przedsiębiorstw, obok bezpłatnych, z których są najbardziej znane.
- Nawet w Internecie nic nie ma za darmo i bezpłatna poczta może być tego dowodem. Oferujący taką usługę traktują pocztę m.in. jako jeden z nośników reklam i stosują w darmowej poczcie tzw. doklejki reklamowe. Wysyłanie listów do kontrahentów z elementami obcej reklamy raczej nie jest na miejscu - mówi Piotr Kadzio, dyrektor marketingu firmy home.pl, jednego z największych dostawców usług internetowych na krajowym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta