Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zapach z nazwiskiem

18 maja 2006 | Piąta Aleja | AW
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PERFUMY Zapach z nazwiskiem Zachęcony sukcesami zapachów sygnowanych przez Isabelę Rosselini‚ koncern Coty opracował strategię wykorzystywania sławy gwiazd Live Jennifer Lopez i Lovely Sarah Jessica Parker (c) MATERIAŁY PROMOCYJNE[3], JERZY DUDEK Belong Celine Dion (c) MATERIAŁY PROMOCYJNE[3], JERZY DUDEK Paris Hilton (c) MATERIAŁY PROMOCYJNE[3], JERZY DUDEK

Przez lata producenci perfum bardzo ostrożnie podchodzili do współpracy z gwiazdami filmu, estrady czy sportu przy tworzeniu nowych marek. Nie udało się bowiem podbić serc klientów perfumerii Alainowi Delonowi‚ Catherine Denevue i Luciano Pavarottiemu. Na szczyt rankingów sprzedaży nie trafiły perfumy Borisa Beckera czy Anny Kurnikowej. Choć zdarzały się też sukcesy -w Ameryce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3841

Spis treści
Zamów abonament