Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry czas na nietypową sprzedaż

18 maja 2006 | Ekonomia | ŁG
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

WYDAWCY Dobry czas na nietypową sprzedaż W 2005 roku wydaliśmy na książki o 11 procent więcej niż rok wcześniej - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą". Pierwszy raz liderem została oficyna Reader's Digest, która wyprzedziła Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Imponujący wzrost sprzedaży wydawnictwa Znak (o 67 proc.) to między innymi zasługa książki Jana Pawła II „Pamięć i tożsamość”, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Książka była w ubiegłym roku bestsellerem na rynku. (c) MICHAŁ WALCZAK

Należąca do amerykańskiego koncernu spółka Reader's Digest opublikowała w 2005 roku zaledwie 63 tytuły. Ale sukces zawdzięcza potędze sprzedaży bezpośredniej, bo książki tego wydawcy niemal w ogóle nie są dostępne w księgarniach. Także trzecia w stawce firma Świat Książki, należąca do koncernu Bertelsmanna, większość obrotów uzyskuje dzięki katalogom swojego klubu wysyłkowego. Bez wątpienia 2005...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3841

Spis treści
Zamów abonament