Promocja poza eterem
Tego lata w Słupsku, Suwałkach, Płocku i w trzech innych miastach Polski będzie się można bawić na wielkich koncertach na świeżym powietrzu. Muzyczne imprezy pod hasłem "Hity na czasie" zorganizuje największa w Polsce sieć lokalnych stacji radiowych - Radio Eska, wspólnie z publiczną TVP 2. - Radio musi wyjść poza eter, organizować spotkania z gwiazdami. To mocniej związuje słuchaczy z Eską - mówi Mariusz Woźniczka, dyrektor operacyjny grupy Time, właściciela Eski. Dodaje, że z badań stacji wynika, iż dla wielu słuchaczy Eska jest liderem promocji wśród rozgłośni. Głównie dzięki dużym imprezom, tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta