Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja poza eterem

18 maja 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA Rosną wydatki marketingowe stacji radiowych Promocja poza eterem Nadawcy radiowi prześcigają się w pomysłach na kampanie reklamowe. Coraz większą rolę w marketingu odgrywają wielkie imprezy plenerowe

Tego lata w Słupsku, Suwałkach, Płocku i w trzech innych miastach Polski będzie się można bawić na wielkich koncertach na świeżym powietrzu. Muzyczne imprezy pod hasłem "Hity na czasie" zorganizuje największa w Polsce sieć lokalnych stacji radiowych - Radio Eska, wspólnie z publiczną TVP 2. - Radio musi wyjść poza eter, organizować spotkania z gwiazdami. To mocniej związuje słuchaczy z Eską - mówi Mariusz Woźniczka, dyrektor operacyjny grupy Time, właściciela Eski. Dodaje, że z badań stacji wynika, iż dla wielu słuchaczy Eska jest liderem promocji wśród rozgłośni. Głównie dzięki dużym imprezom, tzw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3841

Spis treści
Zamów abonament