Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak zwabić nastoletnich internautów

01 czerwca 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | Av
źródło: Nieznane

MEDIA ZMIANY W REKLAMIE Jak zwabić nastoletnich internautów Treści reklamowe kieruje się coraz częściej do oswojonych z techniką młodych ludzi, którzy oglądają, co chcą i kiedy chcą - pisze Aline van Duyn Nastolatki interesują reklamodawców, bo mają pieniądze i znają się na markowych produktach

Słychać pobrzękiwanie gitary i męski głos intonuje: "Zawsze mówię sobie, jeszcze tylko pół godziny. Ale po sześciu godzinach jeszcze tu jestem". Wtedy wchodzi chórek: "MySpace - tu czuję się wolny. MySpace - to przecież o mnie".

Tę rockową piosenkę satyryczną stworzył zespół o nazwie Fresh z Los Angeles, który wykorzystuje niezwykle popularny serwis wspólnotowy do promowania swojej muzyki. Ten hymn jednak niezbyt podoba się wielu specjalistom od marketingu, zwłaszcza że właśnie pojawia się przed nimi wyzwanie największe być może od pół wieku, kiedy to radio ustąpiło miejsca telewizji.

Zakupiona w zeszłym roku za 580 milionów dolarów przez należący do Ruperta Murdocha koncern medialny News Corp witryna MySpace całkowicie zmienia sposób, w jaki młodzi ludzie wykorzystują media. I nie jest w tym osamotniona. Facebook, YouTube i Bolt to inne powstające jedna po drugiej witryny internetowe, które proponują kontakty w sieci oraz fora, poprzez które użytkownicy Internetu mogą przedstawiać sobie nawzajem muzykę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3853

Spis treści

Ekonomia

12 milionów ma Visę
Akcje Agory najtańsze od lat
BOŚ rozliczy dwutlenek węgla
Banki ratują Eurotunnel
Biegły ostrzega przed bankructwem
BÓJ O STOCZNIĘ GDAŃSKĄ
Chiny: nie będzie rewaluacji juana
Chińczycy rządzą rynkiem miedzi
Cytat dnia
Do trzech razy to nie sztuka
Długi język wicepremiera
Emisja akcji na pierwszym planie
Gazprom walczy o wyższe ceny
Iberia nierentowna w Barcelonie
Inflacja w strefie euro
Inspekcje w Niemczech
KGHM z prawie starym zarządem
Komentarz giełdowy
Komisja Europejska: kara za zmowę cenową
Komisja karze
Lepper grozi Unii
Lepper zablokuje granicę
Lotniska lecą na giełdę
Na tych samych falach
Najwięcej zdobywają ubezpieczyciele
Nie chcemy takiego arbitra
Nowy prezes Exatelu
Nowy zarząd GPW prawie w komplecie
Obligacje BGK
Opinia EBC pod koniec czerwca
Ostatnia szansa na wsparcie dla dużych firm w Polsce
POLSKA ATRAKCYJNA DLA KONCERNÓW
Pajacyki wygrywają z plastikową tandetą
Panie minister na wojennej ścieżce
Partnerzy Gazpromu w sierpniu
Po stali Mordaszow chce węgla
Polak w Leaseurope
Polski rolnik kupuje, gdy Unia pomaga
Rusza przenoszenie numerów
Sesja ważnych wydarzeń
Sklepy zmieniają właścicieli
Spadek cen obligacji, złoty stabilny
Spadnie zysk Możejek
Spór Gilowskiej z Kalatą
Spółki giełdowe
Straty Delphi
Słoń na wyboistej drodze
TFI zarobiły 230 mln zł
VAT bez oszustw
W Warszawie spadek na koniec dnia
W czerwcu papiery za prawie 11 mld zł
Więcej agencji BPH
Wydarzenia dnia
Wydatki przeraziły inwestorów
Włosi najoszczędniejsi
Za Odrą wreszcie spada bezrobocie
Zagraniczne loty przynosiły stratę
Zakupy napędzają gospodarkę
Łotwa: euro z opóźnieniem
Zamów abonament