Bez dekoltów, kwiatków i jaskrawości
Są zawody i branże, w których można sobie pozwolić na pewien luz w ubiorze. Działy kreatywne agencji reklamowych znane są na przykład z tego, że ich pracownicy prezentują awangardowy styl ubierania się, odważne dodatki i fryzury. Ze swobody stroju słyną także dziennikarze. Oczywiście oprócz tych, którzy pojawiają się na wizji. Jednak w wielu firmach, szczególnie w działach, których pracownicy mają na co dzień do czynienia z klientami, wprowadza się pewne, obowiązujące wszystkich pracowników zasady profesjonalnego wyglądu. - Dotyczy to przede wszystkim dużych, międzynarodowych korporacji, firm ubezpieczeniowych i doradczych oraz banków. Często są to zasady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta