Szanuj adresata i nie nadużywaj jego cierpliwości
Pisma, które wysyłają przedsiębiorstwa, muszą mieć nie tylko odpowiednie nagłówki i marginesy, ale też ich treść powinna być jak najprostsza i zrozumiała dla adresata. By dobrze napisać list, trzeba wziąć pod uwagę osobę, do której go kierujemy, stosunki, jakie nas z nią łączą, i oczywiście sprawę, z jaką się zwracamy.
- Dziś listy niewiele różnią się od siebie. Żyjemy dużo szybciej, piszemy ich więcej i korzystamy z komputerów, które podpowiadają nam najpopularniejsze zwroty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta