Wydawcy inwestują w pisma bezpłatne
W pierwszym półroczu 2006 r. przychody reklamowe bezpłatnych ogólnopolskich dzienników "Metropol", "Metro" i "Echo Miasta" wzrosły o 60 proc. Zdaniem Jarosława Roszkowskiego, dyrektora mediów w domu mediowym Starlink, segment pism bezpłatnych jest coraz bardziej doceniany przez reklamodawców. W I półroczu tego roku te trzy dzienniki razem wraz z magazynowym tygodnikiem "Dzień Dobry" wydawanym przez DD Media zarobiły na reklamach ponad 78 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora).
Wydawcy szybko wyciągnęli ze statystyk wnioski. Jeszcze w połowie ubiegłego roku, gdy startowało "Echo Miasta" wydawane przez powiązaną z Polskapresse spółkę Media4mat, specjaliści mieli wątpliwości....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta