Radia w górę
- Krakowska rozgłośnia RMF FM wciąż ma największy udział w ogólnopolskim rynku słuchalności - wynika z najnowszych badań Radio Track przeprowadzanych przez MillwardBrown SMG/KRC, które obejmują okres od listopada 2006 do stycznia 2007. Wynik RMF FM to 22,6 proc. (rok wcześniej 21 proc.). Kolejne w rankingu są Radio Zet z udziałem na poziomie 19,4 proc. (18,8 proc.) i Program 1 Polskiego Radia - 13,5 proc. (rok wcześniej 15 proc.). Następne miejsca w rankingu słuchalności zajmują: Program 3 Polskiego Radia - 5,9 proc. (5,9 proc.), Radio Maryja - 2,0 proc. (2,7 proc.), Program 2 Polskiego Radia - 0,7 proc. (0,5 proc.) i Radio Bis - 0,4 proc. (0,4 proc.).
ele, na podst. agencji oprac. p.r.