Lektury przedsiębiorcy - Siła dobrej reklamy
Ten przejrzyście zredagowany miniporadnik przyda się z pewnością osobom zainteresowanym marketingiem i przedsiębiorcom.
Autorka stara się odpowiedzieć na podstawowe dla reklamodawców pytania: co można osiągnąć, reklamując swoje wyroby, czy jak wybrać właściwego jej adresata. No i oczywiście, na jaki nośnik się zdecydować – prasę, telewizję, radio, Internet czy może przydrożną tablicę. Przedstawia sposoby określenia celów reklamy, ustalania jej budżetu. Wyjaśnia też najważniejsze terminy branżowe. Ich znajomość ułatwi przedsiębiorcy porozumienie się z agencjami reklamowymi.Kieszonkowe wymiary pozycji (format B6) i jej niewielka objętość powoduje, że autorka wybrała tylko najważniejsze informacje – te, które są przedsiębiorcy niezbędne.
Monika Bartnik "Skuteczna reklama Jak reklamować, żeby sprzedać"
Wydawnictwo Flashbook.pl Warszawa 2007, str. 108