Socjalistyczne logo na europejskiej prezerwatywie
Widok osób rozdających prezerwatywy z logo swojej firmy, a jednocześnie domagających się obniżenia podatku VAT na ten produkt oraz swobody reklamowania go w europejskich telewizjach, niewielu zapewne zdziwi. Producenci uciekają się do różnych metod, by jak najatrakcyjniej zareklamować swoje towary. Okazuje się, że takie metody z powodzeniem stosują także europosłowie.
Kampanię promowania prezerwatyw zainicjowali parlamentarzyści z Grupy Socjalistów w związku ze Światowym Dniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta