Czytelnictwo dzienników wspierane gadżetami
Rynek dzienników ogólnopolskich i regionalnych zmienia się, ale w żadnym wypadku nie przeżywa kryzysu. Jednak coraz trudniejsza i coraz kosztowniejsza jest walka o czytelników.
Ponad 160 mln zł wydały w tym roku na promocję największe krajowe gazety. To niemal sześciokrotnie więcej niż przed pięciu laty – mówili wczoraj szefowie marketingu, sprzedaży i działów analiz wydawnictw prasowych podczas konferencji Optimum Media.
Czytelnictwo gazet od czterech lat wspierane jest przez dodatki, gadżety – od płyt CD...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta