"Słaby element" przesądził o porażce Lidla
Niemiecka sieć Lidl, która ma znak Lady M., przegrała w Urzędzie Patentowym z firmą Jowita ze Zgierza spór o znak Lady Marina
Choć obie marki sygnują wyroby pończosznicze, UP nie dopatrzył się podobieństwa, które mogłoby wprowadzać klientów w błąd, kto jest ich producentem.
Firma ze Zgierza zgłosiła słowno-graficzny znak w 2002 r., w kl. 25 na: wyroby pończosznicze, rajstopy, pończochy, skarpety (decyzja o rejestracji z 8 września 2005 r.).
Lidl...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta