Zaostrza się walka o reklamy w sieci
Google ma konkurencję. Tysiące witryn zdobyli już nowi gracze na rynku
Po niespełna dwóch miesiącach od wejścia do Polski niemiecki Zanox (działający w 11 krajach) ma w swej sieci partnerskiej blisko 4,5 tys. polskich witryn internetowych – dowiedziała się „Rz” od przedstawicieli firmy.
45 proc. O tyle, zgodnie z szacunkami, wzrośnie w 2008 r. wartość rynku reklamy internetowej w Polsce
Polska Afilo, która wystartowała jesienią ubiegłego roku, ma już także pokaźną sieć. Poinformowała, że liczy ona 1,4 tys. witryn. – Naszemu wejściu do Polski towarzyszyły wątpliwości, czy będziemy w stanie stworzyć odpowiednio liczną sieć partnerską. Dziś mogę powiedzieć, że mamy możliwość zapewnienia reklamodawcom odpowiedniego zasięgu akcji marketingowych. W naszej sieci są portale, serwisy społecznościowe, porównywarki cen – mówi Maciej Wyszyński, szef firmy Zanox w Polsce....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta