Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zaostrza się walka o reklamy w sieci

21 kwietnia 2008 | Ekonomia | Zbigniew Zwierzchowski
źródło: Rzeczpospolita

Google ma konkurencję. Tysiące witryn zdobyli już nowi gracze na rynku

Po niespełna dwóch miesiącach od wejścia do Polski niemiecki Zanox (działający w 11 krajach) ma w swej sieci partnerskiej blisko 4,5 tys. polskich witryn internetowych – dowiedziała się „Rz” od przedstawicieli firmy.

45 proc. O tyle, zgodnie z szacunkami, wzrośnie w 2008 r. wartość rynku reklamy internetowej w Polsce

Polska Afilo, która wystartowała jesienią ubiegłego roku, ma już także pokaźną sieć. Poinformowała, że liczy ona 1,4 tys. witryn. – Naszemu wejściu do Polski towarzyszyły wątpliwości, czy będziemy w stanie stworzyć odpowiednio liczną sieć partnerską. Dziś mogę powiedzieć, że mamy możliwość zapewnienia reklamodawcom odpowiedniego zasięgu akcji marketingowych. W naszej sieci są portale, serwisy społecznościowe, porównywarki cen – mówi Maciej Wyszyński, szef firmy Zanox w Polsce....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7995

Spis treści
Zamów abonament