Krok po kroku, jak kupić e-podpis
Aby nabyć podpis elektroniczny oferowany przez Sigillum PCCE, musimy się skontaktować osobiście z inspektorem ds. rejestracji. Idziemy więc do placówki firmy albo zapraszamy jej przedstawiciela do siebie
Ta druga opcja wiąże się jednak z poniesieniem dodatkowej opłaty za dojazd i weryfikację tożsamości w naszej siedzibie. Chcąc uniknąć tych niedogodności, udajemy się do jednego z punktów rejestracji Sigillum lub punktów weryfikacji tożsamości znajdujących się w całym kraju (szczegółową lokalizację podajemy niżej).
Sigillum proponuje kilka rodzajów certyfikowanych podpisów elektronicznych. Dlatego warto jest poznać wstępną ofertę przedstawioną na stronie internetowej www.sigillum.pl. Ważne informacje znajdują się zwłaszcza w dziale „Polityki i regulaminy certyfikacji” w zakładce Repozytorium.
Do wyboru mamy certyfikaty:
- kwalifikowane – zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym służące wyłącznie do składania oświadczeń woli użytkownika,
- komercyjne – stosowane m.in. do podpisywania i/lub szyfrowania poczty elektronicznej, adresowane do różnych nabywców w zależności od oferowanych gwarancji finansowych i przeznaczenia certyfikatów.
Wcześniejsze podjęcie decyzji co do wyboru rodzaju certyfikatu jest szczególnie istotne, gdy jesteśmy klientem indywidualnym. Potwierdzenie zapłaty musimy bowiem przedstawić w punkcie rejestracji najpóźniej w momencie zawarcia umowy.
Klient zbiorowy uiszcza natomiast opłatę po wydaniu certyfikatów i wystawieniu faktury.
Przygotowujemy niezbędne dokumenty i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta