Miliarder i błazen
Prezes taniej linii lotniczej Ryanair. Obcinanie kosztów działalności doprowadził niemal do perfekcji. Przyda się to szczególnie teraz, kiedy przewoźnik wpadł w tarapaty
Irlandzka linia zapowiedziała właśnie pierwszą stratę roczną od niemal 20 lat. Dla rynku był to prawdziwy szok. O’Leary nie powinien mieć jednak problemu z odnalezieniem się w nowej sytuacji. Z szokowania rynku i konkurencji uczynił bowiem swój znak firmowy.
Szef Ryanairu znany jest przede wszystkim z niestandardowych pomysłów marketingowych. Ogłoszenia linii są najczęściej bardzo kontrowersyjne, ale o to właśnie chodzi: aby o nich się mówiło. Kiedy otwierał połączenie Dublin – Rzym, ubrał się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta