Cena i dobra opinia są najważniejsze dla klientów e-sklepów
Prawie 71 proc. klientów polskich e-sklepów deklaruje, że będzie w nich kupować więcej i częściej – wynika z raportu SMG/KRC i Digitas
Badanie E-konsumenci przeprowadzone przez firmy MillwardBrown SMG/KRC i Digitas.pl potwierdza rosnące znaczenie Internetu w handlu. Według prognozy firmy badawczej PMR, w 2009 r. jego wartość ma stanowić już 2,15 proc. obrotów handlu detalicznego w Polsce ogółem (uwzględniając e-sklepy i serwisy aukcyjne). Co więcej, duża część użytkowników e-sklepów to najatrakcyjniejsza dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta