Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra reklama wierności

09 października 2008 | Kraj | Jarosław Kałucki
ks. Bartłomiej Król, pomysłodawca targów
autor zdjęcia: Bartosz Sadowski
źródło: Rzeczpospolita
ks. Bartłomiej Król, pomysłodawca targów

Dwa tysiące osób odwiedziło Targi Wierności, które w Trzebnicy zorganizowali salwatorianie

– Zaskakująca frekwencja i to, że do miasteczka na Dolnym Śląsku przyjechali ludzie z odległych zakątków Polski, świadczy, jak ważne są relacje oparte na wartościach – twierdzi ks. Bartłomiej Król, pomysłodawca imprezy.

Nie ukrywa, że zbulwersowała go impreza promująca rozwody we Wrocławiu, i nie bez satysfakcji dodaje, że zakończyła się klapą. – Małżeństwo to nie komercyjny układ, a rozwód – okazja do świętowania w radosnej atmosferze. Bo ktoś wtedy cierpi, a jeśli nawet żaden z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8138

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament