Innowacyjna Rzeczpospolita
Innowacyjność to ryzyko. Tak zapewne myśli większość przedsiębiorców. Ryzyko, bo wymaga poniesienia nakładów bez gwarancji, że to, co innowacyjne, przyniesie sukces. Czyli innymi słowy – nie wiadomo, czy się sprzeda.
Nic więc dziwnego, że między dużymi a małymi i średnimi firmami zieje innowacyjna przepaść. Ci najwięksi mają już z reguły niezbędną „masę” finansową, by móc przeznaczyć część budżetu na badania i rozwój. I w zależności od kondycji finansowej i odwagi menedżerów decydują się na inwestycje. Zwykle bez żadnej gwarancji sukcesu i ze świadomością, że prędzej czy później ktoś ich z decyzji rozliczy.
Dla firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta