Bo seks nie jest obyczajny
Wygraj darmowy seks przez cały rok – na umieszczenie takiej reklamy nie zgodziło się Metro Warszawskie.
Plakaty promujące zdrowy seks wiszą na pl. Bankowym już od 10 lutego. Informują, że klienci Superapteki mogą wziąć udział w konkursie i wygrać 360 prezerwatyw oraz akcesoria erotyczne.
14 lutego, w walentynki, kampania miała rozpocząć się także w metrze.
– Ale nie dostaliśmy pozwolenia – mówi Karol El Kashif z Superapteki. Powód? – Dowiedzieliśmy się, że nasza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta