Dwa lata posuchy
Polski rynek reklamy podniesie się z kryzysu dopiero po 2010 r. W tym roku spadek wydatków na reklamę sięgnie 4,2 proc. – wynika z prognoz ZenithOptimedia
W tym roku firmy wydadzą na reklamę w polskich mediach 7,43 mld zł, o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Dom mediowy ZenithOptimedia po raz drugi w tym roku obniża prognozy dla polskiego rynku reklamy (w kwietniu szacował tegoroczny spadek symbolicznie – na 0,7 proc.). I nie wyklucza dalszych korekt.
– Wiele firm wciąż nie podejmuje decyzji o realizacji dużych kampanii reklamowych. Obserwowane dziś działania są niezbędnymi krokami – bardzo zachowawczymi – mówi „Rz” Jakub Potrzebowski, prezes ZenithOptimedia Group Polska. I dodaje, że dopiero w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta