Studenci z firmowych akademii
Duże przedsiębiorstwa coraz częściej biorą sprawę szkoleń we własne ręce
W połowie każdego miesiąca pracownicy warszawskiej i krakowskiej centrali Alior Banku znajdują w intranecie listę firmowych szkoleń „Fabryka wiedzy”, gdzie zajęcia prowadzą ich koledzy z banku.
Uczą tego, w czym sami są dobrzy; specjaliści z biura maklerskiego banku szkolą z podstaw rynku kapitałowego i produktów inwestycyjnych, menedżer projektów dzieli się wiedzą z komunikacji w tej dziedzinie, a jej kolega prowadzi zajęcia z angielskiego w bankowości.
Jak kolega koledze
Marek Noster, dyrektor ds. szkoleń i rozwoju w Alior Banku, wyjaśnia, że wprowadzony przed pół rokiem program „Fabryka wiedzy” ma umożliwić wymianę zarówno wiedzy, jak i umiejętności między Aliorowcami (tak się określają pracownicy banku).
Co miesiąc jest do wyboru pięć – sześć różnych zagadnień. Nie są to bardzo rozbudowane programy ale jedno-, dwugodzinne kursy dopasowane do konkretnych potrzeb. – Na zajęciach z najbardziej popularnych tematów, np. MS Excel, miejsca kończą się niekiedy nawet kilka godzin po publikacji listy – dodaje Marek Noster. W sierpniu nie ma już np. miejsc na zajęcia z zarządzania czasem czy radzenia sobie ze stresem, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta