Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto zarobi na promocji armii

29 lipca 2009 | Kraj | Izabela Kacprzak Edyta Żemła
Projekt przygotowany dla MON przez Stowarzyszenie Euro- -Atlantyckie  ma pokazać,  jak wiele polskie wojsko robi dla mieszkańców Afganistanu.  Na zdjęciu  żołnierz w Afganistanie
autor zdjęcia: Seweryn Sołtys
źródło: Fotorzepa
Projekt przygotowany dla MON przez Stowarzyszenie Euro- -Atlantyckie ma pokazać, jak wiele polskie wojsko robi dla mieszkańców Afganistanu. Na zdjęciu żołnierz w Afganistanie

Dbanie o wizerunek misji w Afganistanie ma kosztować ok. 400 tys. zł. Do tej pory MON robił to sam. Teraz może zapłacić innym

Projekt „Islamic & Democtratic Afghanistan?” przygotowało współpracujące z Business Centre Club – Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie z Warszawy.

– Chcemy pokazać polskie zaangażowanie w Afganistanie, lecz nie od strony wojny, tylko dokonań polskich żołnierzy w realizacji projektów pomocowych dla ludności cywilnej tego kraju – tłumaczy Anna Pełka ze stowarzyszenia, które przedstawiło Ministerstwu Obrony kosztorys na 390 695 zł.

Skąd pieniądze

„Rz” dotarła do tego dokumentu. Wynika z niego m. in., że do Afganistanu na osiem dni miałaby wyjechać grupa dziennikarzy, przedstawicieli MON i MSZ, polskich organizacji pozarządowych oraz firm. W Kabulu zaplanowano spotkania z tamtejszą administracją, dowództwem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8382

Spis treści
Zamów abonament