Kto zarobi na promocji armii
Dbanie o wizerunek misji w Afganistanie ma kosztować ok. 400 tys. zł. Do tej pory MON robił to sam. Teraz może zapłacić innym
Projekt „Islamic & Democtratic Afghanistan?” przygotowało współpracujące z Business Centre Club – Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie z Warszawy.
– Chcemy pokazać polskie zaangażowanie w Afganistanie, lecz nie od strony wojny, tylko dokonań polskich żołnierzy w realizacji projektów pomocowych dla ludności cywilnej tego kraju – tłumaczy Anna Pełka ze stowarzyszenia, które przedstawiło Ministerstwu Obrony kosztorys na 390 695 zł.
Skąd pieniądze
„Rz” dotarła do tego dokumentu. Wynika z niego m. in., że do Afganistanu na osiem dni miałaby wyjechać grupa dziennikarzy, przedstawicieli MON i MSZ, polskich organizacji pozarządowych oraz firm. W Kabulu zaplanowano spotkania z tamtejszą administracją, dowództwem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta