Nokia ma problem z podbojem rynku
Nokia Music Store nie przyjął się w Polsce. Fińska alternatywa dla iTunes firmy Apple odstrasza klientów cenami
Czerwcowa polska premiera Nokia Music Store, internetowego sklepu z 4,5 mln piosenek, miała być lekiem na brak polskiego iTunes Store, największego na świecie sprzedawcy muzyki.
Wygląda jednak na to, że mimo najszerszej w Polsce oferty sklep fińskiego giganta nie zagroził lokalnej, polskiej konkurencji. Głównym powodem są ceny w NMS: 3,49 zł za jedną piosenkę, 34,9 zł za pełną płytę.
Pod tym względem NMS dzieli przepaść od np. sklepu Muzodajnia. pl., który sprzedaje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta