Polska będzie kusić turystów
Większe wydatki na promocję kraju. Mimo to w tym roku liczba gości z zagranicy mocno spadnie
Żaglowiec z ambasadorami polskiej turystyki na pokładzie wpływający do najważniejszych miast Europy to jeden z elementów kampanii promocyjnej Polski za granicą. Z funduszy Unii Europejskiej na ten cel wydamy prawie 142 mln zł. Wczoraj Polska Organizacja Turystyczna – realizator projektu – podpisała w tej sprawie umowę.
– Wkrótce zaczniemy ogłaszać przetargi dla wykonawców poszczególnych części programu – zapowiada Jacek Olszewski z POT. W kampanii wizerunkowej Polski wykorzystane zostaną wydarzenia mające być pretekstem do odwiedzenia Polski: Euro 2012, prezydencja w Unii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta