Fundusze dzielą producentów żywności
Przemysł spożywczy. Spór o finansowanie promocji. Pieniądze mogą zostać zamrożone na kolejny rok – obawia się branża
W połowie 2009 r. weszła w życie ustawa o funduszach promocji żywności. Na to, że jeszcze w tym roku uda się wykorzystać zebrane na nich pieniądze – rocznie trafiać ma tam łącznie ok. 34 mln zł – już nikt nie liczy. Producentów żywności, którzy czekali na ustawę ponad dwa lata, coraz bardziej martwi jednak, że wydatków nie uda się zaplanować także na 2010 r. Aby mogło się tak stać, szczegółowy plan finansowy musi zostać przygotowany do końca listopada 2009 r. przez komisje składające się z przedstawicieli rolników i przetwórców.
Dariusz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta