Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko naiwny płaci pełną cenę

17 sierpnia 2009 | Ekonomia | Danuta Walewska Adam Woźniak
Fiatowi pomogło m.in. wprowadzenie ekokredytu. Hyundai zdecydował się na obniżkę ceny i30. Opel ze zniżką sprzedaje nawet swój hit – insignię.
źródło: Rzeczpospolita
Fiatowi pomogło m.in. wprowadzenie ekokredytu. Hyundai zdecydował się na obniżkę ceny i30. Opel ze zniżką sprzedaje nawet swój hit – insignię.

W branży rozpoczęła się prawdziwa wojna cenowa. Salony prześcigają się w promocjach, które wspomagają osłabioną kryzysem sprzedaż

Ze zniżką można dziś kupić nawet auta z tego roku. O kilka tysięcy taniej kosztują renault, o skromne kilka procent auta Dodge. Sprzedający zachęcają też darmowymi lub tanimi pakietami ubezpieczeniowymi (w przypadku land-rovera to 1,9 proc. wartości auta) i niskooprocentowanymi kredytami.

Walka na bonusy przynosi efekty. Sprawdził się ekorabat Fiata, w którym koncern przyznaje od 3 do 15 tys. zł zniżki na kupno nowego modelu pod warunkiem oddania starego auta, za które wypłaca najczęściej symboliczną kwotę. Hyundai, który na swój sztandarowy model i30 oferuje rabat do 6 tys. zł,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8397

Spis treści
Zamów abonament