Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy polskiego mięsa

17 sierpnia 2009 | Ekonomia | BD

Ponad 30 mln zł planują wydać na promocję mięsa przetwórnie i hodowcy. Kampania ma ruszyć w przyszłym roku

– Chcemy promować wieprzowinę wysokiej jakości przede wszystkim w Polsce – mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso. Przetwórcy i hodowcy nie wykluczają jednak, że przeprowadzą kampanię promocyjną także w dwóch, trzech krajach Unii Europejskiej, gdzie Polska eksportuje najwięcej mięsa wieprzowego. W czołówce tych państw są: Czechy, Litwa i Niemcy.

Hodowcy będą się starać o wsparcie z Brukseli. Jeżeli Unia zgodzi się dofinansować program promujący wieprzowinę, będzie to druga pod względem wartości kampania przeprowadzona przez Polaków. Na razie największą, za ponad 9 mln euro, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich.

Brak okładki

Wydanie: 8397

Spis treści
Zamów abonament