Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ochrona sklepu pilnuje towaru, ale nie klientów

06 października 2009 | Życie Warszawy

Klient sklepu Carrefour stracił portfel na zakupach. – Szef marketu zamiast mi pomóc, wyszedł sobie do domu – irytuje się mężczyzna

– Robiłem zakupy w markecie Carrefour w centrum handlowym Sadyba Best Mall przy ul. Powsińskiej. Nagle poczułem, że nie mam portfela. Jestem przekonany, że ukradziono mi go na terenie marketu, bo jak wchodziłem, to miałem go w kieszeni. Zgłosiłem to kierownikowi sklepu, ale jego zachowanie zwaliło mnie z nóg – opowiada nasz czytelnik pan Mirosław....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8440

Spis treści
Zamów abonament