Firmy są zgodne: stabilizacja w reklamie w 2010 roku
Choć kolejna firma obniżyła tegoroczną prognozę dla globalnego rynku reklamy, przewidywania dla branży są paradoksalnie coraz bardziej optymistyczne
Aegis Carat zwiększył wprawdzie skalę przewidywanego spadku wpływów z reklam na świecie w tym roku z 5,8 do 9,8 proc., ale jednocześnie w ślad za innymi firmami podkreślił, że w przyszłym roku globalnie spodziewa się już nawet pierwszych skromnych pokryzysowych zwyżek.
Będzie to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta