Loteria promocyjna nie reklamuje organizatora
Szukając pomysłów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów, przedsiębiorcy organizują gry losowe, w tym loterie. Poniesione na ten cel wydatki mogą zaliczyć do kosztów
Przedsiębiorcy, chcąc zwiększyć swoje przychody, stosują różnego rodzaju akcje promocyjne. Często korzystają z takich form promocji, jak sprzedaż premiowa, konkurs czy loteria promocyjna. Te ostatnie są postrzegane jako doskonałe narzędzie wsparcia niezależnie od wielkości grupy docelowej czy rodzaju działalności firmy.
Wynik jest przypadkowy
Zasady organizowania loterii promocyjnych są zawarte w ustawie z 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jedn. DzU z 2004 r. nr 4, poz. 27 ze zm.). Regulacja ta loterie promocyjne zalicza do kategorii gier losowych, czyli gier o wygrane pieniężne lub rzeczowe, których wynik w szczególności zależy od przypadku, a warunki gry określa regulamin. Loterie promocyjne są takim rodzajem gier losowych, w których uczestniczy się przez nabycie towaru, usługi lub innego dowodu udziału w grze i tym samym nieodpłatnie uczestniczy się w loterii, a podmiot urządzający loterię oferuje wygrane pieniężne lub rzeczowe.
Lokalnie lub na cały kraj
Loterie promocyjne urządza się jednorazowo w skali ogólnokrajowej lub lokalnej. Mówi o tym art. 6 ust. 2 ustawy o grach i zakładach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta