Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec logo Dominet

14 października 2009 | Ekonomia | Eliza Więcław

Fortis Bank i połączony z nim latem tego roku Dominet Bank zmieniają logo. W ciągu najbliższego miesiąca na większości placówek pojawi się nowe oznakowanie: BNP Paribas Fortis. Nie zmieni się natomiast nazwa instytucji, czyli Fortis Bank Polska.

Nowe logo to wynik przejęcia pakietu kontrolnego Fortis Banku Belgia przez francuską grupę BNP Paribas. – Wprowadzamy tzw. logo hybrydowe, czyli rozwiązanie przyjęte wcześniej w Belgii. Bazujemy na znajomości marki Fortis i budujemy świadomość marki naszego nowego właściciela – wyjaśnia Monika Brudło, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Fortis Banku.

Docelowo z logo banku zniknie nazwa Fortis. Bank nie chce zdradzić, ile będzie kosztować wprowadzenie nowej marki. Według bankowców, którzy mają już to za sobą, Fortis Bank wyda na to od kilkunastu do kilkudziesięciu milionów złotych.

Jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się kampania reklamowa wprowadzająca markę BNP Paribas Fortis na polski rynek.

Brak okładki

Wydanie: 8447

Spis treści
Zamów abonament