Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Problem z promocją żywności

02 grudnia 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W 2009 r. Unia Europejska dołoży do reklam żywności ok. 40 mln euro.  Polscy producenci dostaną z tego ok. 3 mln euro.
źródło: Rzeczpospolita
W 2009 r. Unia Europejska dołoży do reklam żywności ok. 40 mln euro. Polscy producenci dostaną z tego ok. 3 mln euro.

Nie umiemy wydać milionów na promocję żywności. Producentom musiał pomóc minister rolnictwa

– Można było się spodziewać, że to minister wybierze członków komisji, które będą dzielić pieniądze na promocję. Swoich kandydatów forsowały za wszelką cenę organizacje, które mają niewiele wspólnego z daną branżą i nie pracowały nad ustawą – mówi „Rzeczpospolitej” Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Z powodu braku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8488

Spis treści
Zamów abonament