Więcej wolności w reklamie
Nowelizacja przepisów zwiększy możliwości reklamowe telewizji
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zakończyło międzyresortowe uzgodnienia założeń nowelizacji ustawy, które nanoszą na polskie prawo przepisy tzw. dyrektywy audiowizualnej. Obecna ich wersja uwzględnia już uwagi zgłoszone w czasie konsultacji społecznych m.in. przez firmy medialne.
Zgodnie z nimi zniesiony zostanie dzienny pułap czasu reklamowego (dziś reklamy razem z telesprzedażą nie mogą wypełnić więcej niż 20 proc. dziennego czasu nadawania). Utrzymany został limit 12 minut nadawania reklam w ciągu godziny zegarowej, ale przerwy między blokami reklamowymi będą mogły być krótsze niż dotychczas – w komercyjnych telewizjach i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta