Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po samochód do kiosku

13 maja 1996 | Nauka i Technika | ZZ

Kioski multimedialne -- nowe wsparcie promocji i handlu

Po samochód do kiosku

Nigdzie nie kupuje się i nie sprzedaje lepiej wszelkiego rodzaju towarowej drobnicy niż w kioskach. Ich najnowsza wersja -- kioski multimedialne też oferują mnóstwo, ale nie tyle towarów, co informacji o towarach i to nie tak drobnych. Potencjalni nabywcy samochodów w W. Brytanii i w Niemczech, i nie tylko tam, mogą korzystać właśnie z kiosków multimedialnych. Ich dużą sieć, łącznie 200 systemów, uruchomił brytyjski oddział Daewoo; w Niemczech natomiast jako nowoczesnego środka promocji i sprzedaży używa ich Opel.

W najnowszej odmianie kiosków, które z tymi znanymi od lat mają w zasadzie jedynie wspólną nazwę -- zaczynają szczególnie gustować producenci i sprzedawcy aut. Wcześniej tego rodzaju komputerowe urządzenia można było spotkać na lotniskach, dworcach itp. , gdzie pełniły rolę swego rodzaju nowoczesnych słupów ogłoszeniowych czy informatorów. Oferowały z reguły informację tekstową z elementami grafiki. Z pewnością dzięki interakcyjnemu działaniu -- użytkownik naciskał przycisk lub wskazywał odpowiednie pola na ekranie dotykowym, gdy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 750

Spis treści
Zamów abonament