Po samochód do kiosku
Kioski multimedialne -- nowe wsparcie promocji i handlu
Po samochód do kiosku
Nigdzie nie kupuje się i nie sprzedaje lepiej wszelkiego rodzaju towarowej drobnicy niż w kioskach. Ich najnowsza wersja -- kioski multimedialne też oferują mnóstwo, ale nie tyle towarów, co informacji o towarach i to nie tak drobnych. Potencjalni nabywcy samochodów w W. Brytanii i w Niemczech, i nie tylko tam, mogą korzystać właśnie z kiosków multimedialnych. Ich dużą sieć, łącznie 200 systemów, uruchomił brytyjski oddział Daewoo; w Niemczech natomiast jako nowoczesnego środka promocji i sprzedaży używa ich Opel.
W najnowszej odmianie kiosków, które z tymi znanymi od lat mają w zasadzie jedynie wspólną nazwę -- zaczynają szczególnie gustować producenci i sprzedawcy aut. Wcześniej tego rodzaju komputerowe urządzenia można było spotkać na lotniskach, dworcach itp. , gdzie pełniły rolę swego rodzaju nowoczesnych słupów ogłoszeniowych czy informatorów. Oferowały z reguły informację tekstową z elementami grafiki. Z pewnością dzięki interakcyjnemu działaniu -- użytkownik naciskał przycisk lub wskazywał odpowiednie pola na ekranie dotykowym, gdy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta