Naukowo czy "na wyczucie"
Lektury
Naukowo czy "na wyczucie"
Menedżerowie nie mają zaufania do własnych umiejętności prowadzenia badań marketingowych, ale powierzanie takich badań wyspecjalizowanym agencjom uważają często za kosztowny luksus, na który mogą pozwolić sobie tylko największe renomowane firmy. Tymczasem w warunkach współczesnej gospodarki rynkowej informacja jest jednym z najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa -- piszą Zofia Kędzier i Kornelia Karcz, autorki książki pt. "Badania marketingowe w praktyce", którą wydało właśnie Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
W codziennej praktyce biznesu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta