Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Naukowo czy "na wyczucie"

13 maja 1996 | Ekonomia | AK

Lektury

Naukowo czy "na wyczucie"

Menedżerowie nie mają zaufania do własnych umiejętności prowadzenia badań marketingowych, ale powierzanie takich badań wyspecjalizowanym agencjom uważają często za kosztowny luksus, na który mogą pozwolić sobie tylko największe renomowane firmy. Tymczasem w warunkach współczesnej gospodarki rynkowej informacja jest jednym z najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa -- piszą Zofia Kędzier i Kornelia Karcz, autorki książki pt. "Badania marketingowe w praktyce", którą wydało właśnie Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

W codziennej praktyce biznesu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 750

Spis treści
Zamów abonament