Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama mobilna w głównym nurcie marketingu

22 grudnia 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
Wydatki na reklamę mobilną w USA wyniosą w 2009 r. 416 mln dol. W 2013 r. suma ta sięgnie 1,56 mld dol. Jednym z motorów wzrostu będą taniejące smartfony.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę mobilną w USA wyniosą w 2009 r. 416 mln dol. W 2013 r. suma ta sięgnie 1,56 mld dol. Jednym z motorów wzrostu będą taniejące smartfony.

Spadające ceny zaawansowanych smartfonów, społecznościowe aplikacje w telefonach, mobilny dostęp do wyszukiwarek internetowych oraz oparte na usługach nawigacyjnych usługi związane z lokalizacją użytkownika.

Te czynniki według amerykańskiej firmy eMarketer sprawią, że w ciągu najbliższych dwóch lat wysokość wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych na rynku amerykańskim podwoi się w stosunku do tego roku i na koniec 2011 r. sięgnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8505

Spis treści
Zamów abonament