Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż „Wyborczej” niższa o 14 proc.

07 stycznia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Żadnemu tytułowi z czołówki gazet codziennych nie udało się w listopadzie poprawić wyniku sprzedaży rok do roku. Najbardziej, o 14 proc., spadła sprzedaż „Gazety Wyborczej”

Łączna średnia sprzedaż „Faktu”, „Gazety Wyborczej”, „Rz”, „Super Expressu”, „Pulsu Biznesu” i „Parkietu” wynosiła w listopadzie codziennie 1,16 mln egz. To o 9,2 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych ZKDP pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne. Sprzedaż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8516

Spis treści
Zamów abonament