Narodziny klasy średniej
"New York Times" o polskiej nowej burżuazji
Narodziny klasy średniej
Polacy kupują coraz więcej lodówek, telewizorów kolorowych, magnetowidów i samochodów. Co więcej -- przestają kupować za gotówkę, ale coraz częściej robią to na kredyt. Czytają zachodnie magazyny i oglądają amerykańskie seriale telewizyjne, a na wypoczynek chętnie wyjeżdżają do narciarskich kurortów Włoch, Francji i Austrii -- pisze z Polski korespondentka "New York Times", Jane Perlez. Wszystko to oznacza pojawienie się w Polsce klasy średniej: ludzi o stosunkowo wysokich dochodach i aspiracjach oraz określonym systemie wartości -- twierdzi nowojorski dziennik.
Według Jerzego Kozińskiego, dyrektora marketingu w polskim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta