W ślepym zaułku agitacji
Tomasz Lachowski jest bodaj największym kolekcjonerem wszelkich druków ulotnych w języku ojczystym. I od dawna udowadnia, że reklama w Polsce nie powstała 20 lat temu. Teraz na wystawie „Świetnograficzne”
Lachowski od lat zbiera wszelkie polskie plakaty, druki reklamowe, etykiety, informatory turystyczne, puszki po paście do butów i kakao, pudełka po zapałkach. Zbiera również książki o reklamie i projektowaniu graficznym wydane po 1918 roku. Jego pasja jest o tyle pionierska, że broszury czy ulotki reklamowe powstałe, by sprzedać jakiś produkt – cukierki, miejsce w kurorcie w Tatrach czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta