Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W ślepym zaułku agitacji

27 kwietnia 2010 | Styl życia | Katarzyna Jaruzelska-Kastory
źródło: Rzeczpospolita

Tomasz Lachowski jest bodaj największym kolekcjonerem wszelkich druków ulotnych w języku ojczystym. I od dawna udowadnia, że reklama w Polsce nie powstała 20 lat temu. Teraz na wystawie „Świetnograficzne”

Lachowski od lat zbiera wszelkie polskie plakaty, druki reklamowe, etykiety, informatory turystyczne, puszki po paście do butów i kakao, pudełka po zapałkach. Zbiera również książki o reklamie i projektowaniu graficznym wydane po 1918 roku. Jego pasja jest o tyle pionierska, że broszury czy ulotki reklamowe powstałe, by sprzedać jakiś produkt – cukierki, miejsce w kurorcie w Tatrach czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8609

Spis treści
Zamów abonament