80 szans dla polskich firm na nagrody w Cannes
Wczoraj w Cannes rozpoczął się jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie. Polskie agencje reklamowe i domy mediowe z nadzieją na nagrodę zgłosiły 80 prac
Może w tym roku jurorzy bardziej je docenią, bo w ubiegłym, mimo 124 zgłoszeń, polskie firmy wróciły z Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions bez nagród. W tym zgłosiły w dziesięciu festiwalowych kategoriach dużo mniej – 80 prac. Najwięcej, 14, z kampanii prasowych. Dziś dowiemy się, czy którakolwiek z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta