Nie każde spotkanie w lokalu to przejaw wystawności
Wydatki na zakup kawy, ciastek, herbaty czy obiadu w lokalu gastronomicznym podczas negocjowania warunków umowy nie świadczą o okazałości danego przedsiębiorcy. Nie są to wydatki o charakterze reprezentacyjnym
Wyrok WSA w Bydgoszczy z 1 czerwca 2010 r., I SA/Bd 382/10
Jaki jest problem
Spółka akcyjna złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych. Chodziło o możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na organizowanie spotkań z kontrahentami w zakresie usług gastronomicznych, zakupu żywności i napojów w toku prowadzonych spotkań handlowych zarówno w siedzibie spółki, jak i poza nią.
Zdaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta