Chcemy mieć sklep w każdym mieście
Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny sieci Biedronka
Rz: Jakie będą inwestycje sieci w przyszłym roku?
Pedro Pereira da Silva: W latach 2010 – 2012 otworzymy 550 sklepów, inwestycje wyniosą 900 mln euro. Nasze plany są konsekwentnie realizowane, w tym roku sieć powiększy się o ponad 150 sklepów, w następnym przyrost będzie podobny lub nawet większy.
Jak długo Biedronka może rozwijać się w takim tempie?
Na brak możliwości rozwoju nie narzekamy, za dwa, trzy lata chcemy mieć sklep w każdym polskim mieście liczącym co najmniej 10 tys. mieszkańców. Kiedy porównujemy Polskę z innymi rynkami w regionie, widzimy, że jest miejsce na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta