Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chcemy mieć sklep w każdym mieście

15 września 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Pedro Pereira da Silva,  dyrektor generalny sieci Biedronka
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny sieci Biedronka

Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny sieci Biedronka

Rz: Jakie będą inwestycje sieci w przyszłym roku?

Pedro Pereira da Silva: W latach 2010 – 2012 otworzymy 550 sklepów, inwestycje wyniosą 900 mln euro. Nasze plany są konsekwentnie realizowane, w tym roku sieć powiększy się o ponad 150 sklepów, w następnym przyrost będzie podobny lub nawet większy.

Jak długo Biedronka może rozwijać się w takim tempie?

Na brak możliwości rozwoju nie narzekamy, za dwa, trzy lata chcemy mieć sklep w każdym polskim mieście liczącym co najmniej 10 tys. mieszkańców. Kiedy porównujemy Polskę z innymi rynkami w regionie, widzimy, że jest miejsce na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8727

Spis treści
Zamów abonament