Rozrywka wyparła publicystykę
Z głównych anten stacji komercyjnych na dobre już zniknęły programy publicystyczne
– Przykro mi, że TVN wyrzuca z programu bardziej ambitne pozycje. Nie mam TVN 24, więc dla mnie w TVN już nie będzie nic do oglądania – to komentarz internauty, kiedy w lutym tego roku stacja potwierdziła, że jesienią znikną z anteny programy publicystyczne „Teraz my” i „Kawa na ławę”. Internauty będącego zapewne w mniejszości. Bo patrząc na słupki oglądalności, większość widzów woli seriale i „Taniec z gwiazdami”.
Niedawno podczas prezentacji jesiennej ramówki TVN Edward Miszczak, dyrektor programowy stacji, tłumaczył, że chce, by TVN był stacją dostarczającą głównie rozrywki, bo właśnie tego oczekuje od niej większość widzów. – Widz, który szuka informacji, woli mieć wszystko na bieżąco. A to zapewnia mu TVN 24, a nie TVN, dlatego tam chcemy zgromadzić wszystkie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta