Na gadżety firmy wydają 2 mld zł
Po kryzysowym roku producenci i dystrybutorzy gadżetów reklamowych promują swoją działalność i spodziewają się powrotu do zwyżek
Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) zrzeszająca 114 firm zajmujących się gadżetami reklamowymi tegoroczne obroty w całej branży prognozuje na 2 mld zł. Branża ocenia, że na mocno rozdrobnionym rynku działa dziś ok. 3 tysięcy firm – wiele z nich to małe spółki rodzinne lub jednoosobowe. Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP i członek zarządu firmy Mid Ocean Brands uważa, że ubiegły, kryzysowy rok, gdy firmy cięły wydatki na promocję i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta