Superpromocji tej jesieni nie będzie
Platformy cyfrowe nie przewidują spektakularnych akcji znanych z ubiegłych lat. Zadbają o klientów, których mają
Powód jest prosty – rynek płatnej telewizji powoli się nasyca. Na koniec I półrocza br. klientów Cyfrowego Polsatu, Cyfry+, platformy „n” i satelitarnej oferty Telekomunikacji Polskiej łącznie było już 5,88 miliona.
– Myślę, że ten rynek może dojść do 6,5 miliona, ale już na koniec tego roku klientów platform będzie ponad 6 mln – szacuje Sobiesław Pająk, analityk DM IDM SA. Dlatego tradycyjne jesienne prosprzedażowe akcje (w czwartym kwartale platformy cyfrowe notują od lat największą liczbę przyłączeń nowych klientów) nie kuszą telewizorem za złotówkę ani darmowymi pakietami na tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta