Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lokalny patriotyzm od kołyski

18 października 2010 | Życie Warszawy | Robert Biskupski

Pistoletami do laserowego paintballa, odtwarzaczami MP3, pamięciami USB, imprezami i reklamami w grach komputerowych – stołeczny ratusz i dzielnice coraz chętniej promują się wśród młodych ludzi.

Urząd miasta postanowił wykorzystać do promocji Warszawy powstający właśnie film o Chopinie „Latająca maszyna”, z wykorzystaniem animacji 3D i udziałem Lang Langa – słynnego chińskiego pianisty będącego jednocześnie gwiazdą kultury pop.

Film wejdzie na ekrany kin w przyszłym roku i opowiadał będzie o przygodach dwójki dzieci, które wybierają się w podróż śladami kompozytora i jego muzyki.

Miasto zamówiło reklamę w grze komputerowej, która będzie towarzyszyć promocji filmu w kilkudziesięciu krajach.

– Dzięki temu będziemy mogli trafić do grupy młodych ludzi nie tylko w Polsce, ale też za granicą – mówi wicedyrektor Biura Promocji Miasta Andrzej Mańkowski. – Szczególnie zależy nam na dotarciu do miłośników kompozytora w Chinach i Japonii.

Młodzież teraz w cenie

To niejedyny przykład promocji Warszawy i dzielnic skierowany do ludzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8755

Spis treści
Zamów abonament