Lokalny patriotyzm od kołyski
Pistoletami do laserowego paintballa, odtwarzaczami MP3, pamięciami USB, imprezami i reklamami w grach komputerowych – stołeczny ratusz i dzielnice coraz chętniej promują się wśród młodych ludzi.
Urząd miasta postanowił wykorzystać do promocji Warszawy powstający właśnie film o Chopinie „Latająca maszyna”, z wykorzystaniem animacji 3D i udziałem Lang Langa – słynnego chińskiego pianisty będącego jednocześnie gwiazdą kultury pop.
Film wejdzie na ekrany kin w przyszłym roku i opowiadał będzie o przygodach dwójki dzieci, które wybierają się w podróż śladami kompozytora i jego muzyki.
Miasto zamówiło reklamę w grze komputerowej, która będzie towarzyszyć promocji filmu w kilkudziesięciu krajach.
– Dzięki temu będziemy mogli trafić do grupy młodych ludzi nie tylko w Polsce, ale też za granicą – mówi wicedyrektor Biura Promocji Miasta Andrzej Mańkowski. – Szczególnie zależy nam na dotarciu do miłośników kompozytora w Chinach i Japonii.
Młodzież teraz w cenie
To niejedyny przykład promocji Warszawy i dzielnic skierowany do ludzi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta